Alfa Romeo na Sajmu automobila u Ženevi

Prepoznatljive odlike dizajna po meri prisutne su u mehaničkim remek-djelima prikazanim u Ženevi: Stelvio, Giulia, 4C Spider i 4C Coupé zasigurno će oduševiti ljubitelje i posmatrače svojim novim izgledom, gdje kao deo izvrsne posebne serije jedni posvećuju pažnju performansama, drugi premium materijalima.

Alfa Romeo na Sajmu automobila u Ženevi

Automobili Alfa Romeo izazivaju oduševljenje među vozačima već 108 godina svojim italijanskim stilom, podsećajući na odlične performanse, tehnologiju i zadovoljstvo u vožnji koji jedva čekaju da budu oslobođeni okretanjem ključa. Ove godine, posetioci salona automobila u Ženevi steći će jasan utisak da se brend razvio u pravcu maksimalnih performansi, ekskluzivnosti i prilike za kupce da prilagode svoj automobil Alfa Romeo prema sopstvenom ukusu i izbora detalja rezervisanih za vrhunske modne kuće. Prepoznatljive odlike dizajna po meri prisutne su u mehaničkim remek-delima prikazanim u Ženevi: Stelvio, Giulia, 4C Spider i 4C Coupé zasigurno će oduševiti ljubitelje i posmatrače svojim novim izgledom, gde kao deo izvrsne posebne serije jedni posvećuju pažnju performansama,  drugi premijum materijalima.

Sve oči biće uprte u uzbudljivu verziju modela Stelvio Quadrifoglio za stazu u Nirnbergu koji će imati oznaku NRING. Biće izrađeno 108 takvih oznaka, po jedna za svaku godinu trajanja brenda Alfa Romeo. Ovo nije samo automobil: to je opipljiv izraz izumiteljskog genija, napornog rada i posvećenosti koji predstavlja tajnu postizanja najambicioznijih ciljeva i rušenja istrajnih rekorda. To je takođe i izraz gotovo senzualnog zadovoljstva pred ostvarenim rezultatima.

Specijalno Nürburgring izdanje sa „NRING“ oznakom obeležava terenca koji može da napravi krug na legendarnoj stazi za 7 minuta i 51,7 sekundi, što je najbrže vreme u klasi. Quadrifoglio: jedna reč dovoljna da opiše automobil u klasi za sebe, koji izmiče uobičajenoj kategorizaciji. Ovo važi kako za Stelvio tako i za Giuliju, koji su spremni da obore publiku u Ženevi s nogu i nastave da svakodnevno šarmiraju 108 srećnih dobitnika specijalne Nürburgring edicije, koja nosi  „NRING“ oznaku, na primer pomoću svojih 2,9-litarskih V6 Twin-Turbo 510 KS motora, diferencijala za vektorisanje obrtnog momenta i kontrolom domena šasije (CDC) koji karakterišu ovaj model, uz poseban eksterijer, prestižno ime i detalje koji ga čine vrhunskim primerom izvrsnosti brenda Alfa Romeo.

Nije slučajnost što ova dva izvrsna automobila nose ime poznate nemačke staze: Alfa Romeo automobili počeli su da beleže pobede na stazi u Nirnbergu još trideseih godina 20. veka, pod kontrolom svetskih vozača kao što su Tacio Nuvolari (Tazio Nuvolari), koji je osvojio Veliku nagradu Nemačke za volanom modela 8C 2300 Tipo Monza 1932. i potom u automobilu Tipo B-P3 1935. Druge važne godine bile su 1966. kada je Giulia Sprint GTA postala prvi GT model koji je obišao stazi za manje od deset minuta, i 1975. kada je 33 TT 12 koga je vozio Arturo Mercario (Arturo Merzario) trijumfovao u Nemačkoj a potom osvojio i Svetski šampionat trka sportskim automobilima (World Sportscar Championship). Konačno, 10. juna 1993. godine, 155 V6 Ti Nikole Larinija (Nicola Larini) osvojio je obe kvalifikacije prestižne trke u DTM šampionatu, održanom na stazi u Nirnbergu. Italijanski vozač ponovio je uspeh Nuvolarija time što je izneo apsolutnu pobedu nad svim ostalim automobilima, koji su bili nemačke proizvodnje.

Uzbuđenje sa trkačkih staza preneto je na Quadrifoglio porodicu, u kojoj će Stelvio i Giulia u Nürburgring izdanju, ponosno noseći „NRING“ oznaku, proslaviti rekorde dva modela, i nastaviti sa novim uspesima u obliku modela Guilia Veloce Ti i Stelvio Super sa paketom Pack Sport, novim paketom za performanse i novom kožnom kontrolnom tablom i zidovima vrata. Oba automobila su opremljena sa Q4 pogonom na sve točkove. Elegantija strana brenda izražena je u obliku Luxury Pack paketa za modele Stelvio i Giulia, dok je njihov sportski duh pun samopouzdanja otelotvoren u grupi 4C, sa posebnim izdanjima Competizione i Italia za modele Coupé i Spider.

Alfa Romeo Stelvio Super sa novim paketom opreme Performance

Štand u Ženevi takođe s ponosom prikazuje dva modela Stelvio opremljena dvolitarskim turbo benzincem, u verzijama sa 200 i 280 KS, uparenih sa osmostepenim automatskim menjačem i Q4 pogonom na sva četiri točka. Četvorotaktni motor je napravljen u potpunosti od aluminijuma sa pogonskim vratilom od ugljeničnih vlakana. Karakteristike koje ga izdvajaju uključuju MultiAir elektro-hidraulični sistem za aktivaciju ventila,  i direktno ubrizgavanje pod pritiskom od 200 bara, koji zajedno doprinose prilično brzom odzivu papučice gasa u čitavom opsegu obrtaja uz prvoklasnu potrošnju goriva.

Alfa Romeo Stelvio sa dvolitarskim turbo benzincem od 280 KS (maksimalni obrtni moment of 400 Nm pri 2.250 obrtaja u minuti) je najbolji u klasi po pitanju ubrzanja, sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h od svega 5,7 sekundi. Njegova maksimalna brzina je 230 km/h.
Pored njega nalazi se auto sa istim motorom u verziji od 200 KS: maksimalnim obrtnim momentom of 330 Nm pri 1.750 obrtaja u minuti i maksimalnom brzinom od 215 km/h, sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h od 7,2 sekunde.

Dva automobila koji će biti prikazani na ovom salonu donose dve novine, a to su nova kožna komandna tabla i tapacirung vrata i Performance paket, koji uključuje Alfa Active aktivno vešanje (takođe dostupno odvojeno kao dodatna oprema), samozaključavajući zadnji mehanički diferencijal i aluminijumske pedale menjača na volanu. Alfa Active vešanje dinamički prilagođava svoj odziv uslovima vožnje, odabranom AlfaTM DNA režimu i vozačevom ukusu. Samozaključavajući zadnji diferencijal garantuje savršeno prijanjanje za glatku vožnju, naglašavajući agilnost i sportsku prirodu automobila, sa pozitivnim uticajem i na bezbednost.

Dva automobila koja će biti prikazana na salonu su bogatiji za dva paketa opreme koji naglašavaju svestrani karakter Alfa Romeo gradskog terenca, koji je podjednako dobar i u sportskoj i u luksuznoj izvedbi.

 Prethodni, sa motorom od 280 KS i Competizione crvenom bojom, opremljen je Sport paketom opreme koji se sastoji od aluminijumskih detalja, aluminijumskih papučica, sportskog volana i crvenih kočiona klešta. Ostale karakteristike uključuju kožna sedišta i komandnu tablu sa sivim šavom, zatamnjena stakla i krovni nosač.
Uz to, Mopar, zvanični servis partner kompanije Alfa Romeo za servisiranje, rezervne delove, originalne modne detalje, pomoć i brigu o potrošačima, je razvio posebne modne detalje za ovaj auto, uključujući i matte black (mat crne) felne od 20 inča.
Pored njega nalazi se Stelvio Super sa 200 KS. Ovaj model odiše luksuzom, u Volcano black (izrazito crnoj) boji sa bež kožnim sedištima i komandnom tablom sa detaljima od sivog drveta. Ovaj model ima aluminijumske felne od 20 inča koje je dizajnirao Mopar sa kočionim kleštima obojenim u crnu boju.

Alfa Romeo Giulia Veloce Ti

Alfa Romeo Giulia Veloce Ti, opremljena turbo benzincem od 280 KS u kombinaciji sa osmostepenim automatskim menjačem i Q4 pogonom na sva četiri točka, prestavlja otelotvorenje tehničke i automobilske izvrsnosti modela Giulia.
Počasna oznaka „Ti“, koja označava „Turismo internazionale“, je uvek bila rezervisana za najraskošnije opremljene, najnaprednije, ekstremne verzije. Giulia Ti, predstavljena u Racing crvenoj boji, je najekskluzivnija verzija ovog modela koja uspešno spaja sportski ukus Giulia Veloce modela sa izazovnim stilom, bogatim standardnim paketom i najsavremenijim tehnološkim dostignućima. Ona je skoro pa sestra sa Quadrifoglio modelom, sa kojim deli nekoliko stilskih karakteristika. Crni krov, komandna tabla presvučena kožom sa detaljima od ugljeničnih vlakana i kožnim i Alcantara sedištima sa crnim šavom sve to odmah zapada za oko, kao i mnogi detalji od ugljeničnih vlakana koje je dizajnirao Mopar, kao što su svetleći pragovi sa Alfa Romeo logom, slovo V na prednem znaku sa detelinom, uložak za ručicu menjača i navlake za retrovizore. Usisnici sa detaljima od ugljeničnih vlakana i zadnji spojler su nezaobilazni Quadrifoglio elementi. Uglancane petokrake felne od 19 inča predstavljaju još jedan pravi trkački detalj. Crvene kočiona klešta mame svojim sjajem između krakova.

Sportski karakter ovog modela potvrđen je neverovatnom pažnjom posvećenom detaljima i obimnom upotrebom ugljeničnih vlakana. Konfiguraciju upotpunjuje Alfa TM Connect 3D sistem za informativno-zabavni sadržaj koji sadrži Apple CarPlay TM i Android AutoTM i 8,8 inčni 3D sistem navigacije sa DAB aktivnim tempomatom, zatamnjenom staklima i "Harman Kardon" premijum audio paketom.

Alfa Romeo Giulia Super

Giulia Veloce Ti je uparena sa Giulia Super u Volcano black (izrazito crnoj) boji sa jedinstvenim Luxury paketom opreme, koje se sastoji od atraktivne kombinacije boja sa bež kožnim enterijerom  i detaljima od prave sive hrastovine. Ovaj model ima aluminijumske felne od 18 inča sa crnim kočionim kleštima i urođenom elegancijom, idealan automobil za one koji žele da uživaju u performansama modela Giulia ali i komforu i luksuzu bez premca. Ispod haube se nalazi četvorotaktni benzinac sa turbo kompresorom i 200 KS uparen sa automatskim menjačem.

4C: u posebnim Competizione i Italia serijama
Na Alfa Romeo štandu će takođe biti izložen super sportski model 4C, koji prikazuje trkački duh koji je deo Alfa Romeovog genetskog koda: optimalne performance i odlična tehnička izrada predviđeni za vrhunsko uživanje u vožnji stilom koji oduzima dah. Dva automobila, Coupé i Spider, u posebnim Competizione i Italia serijama, će oduševljavati posetioce u Ženevi. Coupé ima mnogo više sportskih karakteristika, sa jakim trkačkim konotacijama, dok Spider, koji je takođe i te kako sposoban da pruži uzbuđenje, ima više elegantan i prefinjen karakter.
Oba modela pokreće žustri turbo benzinac, ceo napravljen od aluminijuma, sa zapreminom od 1750 ccm i 240 KS, sa interkulerom i kontinualnim dvostrukim faznim varijatorima. Uparen sa TCT automatskim menjačem, on isporučuje performanse vredne superautomobila: odnos težine i snage je manji od 4 kg/KS, maksimalna brzina je 258 km/h (257 km/h za model 4C Spider), ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 4,5 sekundi, ubrzanje prilikom izlaska iz krivine od 1.1g i maksimalno usporavanje pri kočenju od 1,25 g. Ovakvom učinku doprinelo je obimno korišćenje ultra lakih materijala, uključujući ugljenična vlakna za školjku, aluminijum za prednji i zadnji trap i SMC (jedinjenje niske gustine) za karoseriju.

 
 
 
  • Najbolja ponuda vozila i usluga
  • Iskustvo i stručnost
  • Sve na jednom mjestu

Kontaktirajte nas

Svetosavska 221, Glamočani, 78252 Laktaši
Bosna i Hercegovina
Prodaja vozila: +387 (0)51 507 349, +387 (0)51 507 344
Servis: +387 (0)51 508 606
Homologacija: +387 (0)51 508 601
Tehnički pregled: +387 (0)51 508 600
Računovodstvo: +387 (0)51 507 337
Finansije: +387 (0)51 507 336
FAX: +387 (0)51 585 093
Email: info@fiat-auto.ba

Lokacija